Povestea ANDU începe în 1997, în Sibiu, iar calitatea, complexitatea, inovația și consecvența sunt valorile după care brandul se ghidează, indiscutabil, încă din prima zi, și care i-au adus poziția de lider al pieței românești, în categoria articolelor sport. Viziunea companiei este de a deveni prima alegere a clientului autohton, în materie de articole vestimentare, din fibre naturale, și de a genera trenduri pe piața locală de specialitate.
Fondat în Sibiu, România, cu o filiala externă în Ungaria și cu una locală, în Harghita, ANDU numără, astăzi, peste 150 de angajați, cu departamente interne de research, design, achiziții, producție, marketing, vânzări, contabilitate; și cu o puternică rețea proprie de distribuție.
În continuă auto-depășire și cu dorința de a răspunde cât mai eficient și mai adaptat cerințelor unei piețe în continuă creștere și perpetuă schimbare, brandul are ca misiune diversificarea constantă a portofoliului de produse, pentru a oferi consumatorilor articole vestimentare complexe, cu un design inovativ, care susțin poziția de producător de top, pe piața de articole sportive din România.
Prin produsele pe care le oferă, ANDU este un recunoscut promotor și susținător al stilului de viață activ și sănătos. Grație adaptării continue la inovație, cu perseverență și încredere, brandul a reușit să răspundă cerințelor și standardelor celor mai pretențioase categorii de clienți. De-a lungul vremii, obiectivul companiei a fost să ofere produse moderne și diferite, atât ca design, dar și ca standard de calitate a materialelor.
Istoric
Cei peste 20 de ani de prezență în piață sunt marcați prin dinamism și agilitate. Început ca un business de familie, în subsolul locuinței, cu o echipă de patru persoane, cu obiectiv principal producția de pijamale, ANDU atinge 37 de angajați, în cinci ani de la constituire. În paralel, gama de produse se diversifică, fiind completată de treninguri, bluze sport, tricouri, pantaloni; disponibile pentru femei, barbați și copii.
Anul 2004 a adus următorul pas în dezvoltare – în mod firesc, crearea propriei rețele de distribuție, cu acoperire la nivel național. În anul 2005, s-a deschis primul magazin, în centrul orașului Sibiu, unde sibienii, și nu numai, au început să cunoască și să prindă încredere în produsele ANDU. Au urmat, în anii 2008 și 2009, alte magazine în Sibiu, Cluj-Napoca și Baia Mare.
Cu cerințe crescute din piață, 2009 aduce o nouă relocare, iar anul 2010 marchează creșterea echipei și atingerea pragului de 100 de persoane. În mod natural, 2011 a adus primul proiect de rebranding, în parteneriat cu agenția Inoveo, premiat la American Design Awards cu locul 1 la secțiunea corporate.
Cu focus prioritar pe cerințele și nevoile clienților, în 2012, într-un moment în care piața de e-commerce românească începea să prindă contur, am răspuns prezent și am venit în întampinarea cumpărătorilor cu un magazin online. În anul 2013 este înființată o nouă unitate de producție ANDU, în județul Harghita, care se alătura astfel deja celei existente în Sibiu.
Pentru a rămâne în topul alegerilor, alinierea la standardele de calitate și inovație este vitală. În anul 2014, am implementat un amplu proces de retehnologizare a secției de producție.
Iar, ca prag de maturitate, în 2015 – la 18 ani de la înființare, ia naștere prima filiala ANDU din afara țării, situată în Ungaria. În același an, brandul deschide seria parteneriatelor tehnice cu echipe sportive de top: CSU Sibiu, echipă de primă divizie baschetbalistică. Anul 2018, marchează parteneriatul tehnic cu o echipă de primă divize fotbalistică: FC Hermannstadt iar, anul 2019, aduce parteneriatul sportiv cu numărul 50, inclus în portofoliul companiei.