PIJAMALELE CU DALMAȚIENI – RAMPA NOASTRĂ DE LANSARE

PIJAMALELE CU DALMAȚIENI – RAMPA NOASTRĂ DE LANSARE

Fiecare obiect care ne înconjoară spune ceva despre noi. Fiecare lucru are povestea lui, chiar și o piesă vestimentară. Cu siguranță, ținem minte momentul în care ne-am cumpărat un tricou care arată perfect chiar și după câțiva ani în care l-am purtat sau un trening care ne amintește de o excursie la munte sau de o reușită sportivă. Pur și simplu, ceva nu ne lasă să izgonim aceste haine din dulap.

Și noi ne amintim cu drag de primul produs pe care l-am realizat în făbricuța noastră, acum 19 ani. Eram doar 4 oameni pe atunci și trudeam din greu la prima noastră pijama. Ne-am propus să producem îmbrăcăminte pe care oamenii o poartă în timpul liber, când se relaxează alături de cei dragi. Am căutat sursa de materie primă, am creat tiparele, am cumpărat utilajele de care aveam nevoie și, evident, echipa care „construia” produsul finit.

tipare andu

Aveam la dispoziție un spațiu de doar 20 de metri pătrați, dar sute de mii de metri pătrați de entuziasm. Momentul în care am achiziționat primul lot de materiale este încă viu în amintirea noastră. Am apelat la o veche firmă românească aflată aproape în faliment și în schimbul unor rude de salam de Sibiu, am reușit să primim o repartiție de câțiva baloți de tricot de bumbac. Imprimeul acestui material era cu dalmațieni. Un noroc nesperat pentru noi, pentru că, odată ajunși acasă, am constatat că materialul are defecte. Practic, era plin de găurele. De înapoiat, nu mai puteam. Așa că, am găsit o soluție inedită. Am acoperit fiecare gaură cu niște bucăți de termocolant negru, rezistent la spălare și la purtare, astfel încât să pară a fi pete de dalmațieni. Am depășit provocarea cu brio, iar pijamalele noastre s-au vândut ca pâinea caldă chiar în perioada sărbătorilor de iarnă.

stoc materie prima andu


Am căpătat astfel încredere în noi și ne-am apucat de treninguri. Fluxul nostru de lucru era următorul: noaptea se croia, iar după orele de serviciu echipa se întrunea și timp de patru-cinci ore se coseau produsele croite, se finisau, călcau și ambalau. Nu am avut curajul sa renunțăm la joburile pe care le aveam atunci, dar încet și sigur afacerea noastră de familie s-a dezvoltat și ne-a acaparat în totalitate. Dintre primii membri ai echipei, o mai avem alături pe Teodora Lazăr, care conduce acum departamentul mostrare.


Factorul „familie” a fost întotdeauna motorul afacerii noastre. Acum, generația a doua a preluat frâiele, activitatea fiind una complexă: aprovizionare cu materie primă, creație, producție, magazine proprii, rețea de distribuție proprie, magazin online, export propriu, clienți de top.

magazin andu
magazine andu

Dacă privim în urmă, ni se pare că am parcurs un drum scurt. Acum din familia noastră fac parte peste 150 de persoane. Deci, viitorul e lung și plin de provocări. Obiectivul nostru este să ne respectăm în continuare brandul și să dezvoltăm în permanență procesul tehnologic și calitativ. Generația a treia așteaptă.

Distribuie articolul